2011. február 16., szerda

Ha együttműködünk, előbbre jutunk!

Szinte napra pontosan 1 éve szerettem vissza a drótékszerek készítésébe, melyet gyermekeim születésével pár évig szüneteltettem. Hirtelen a sűrűjébe csöppentem: Picasa album, blog, Meska, boltok, Facebook oldal, Flickr és pár hónapja az Etsyn is jelen vagyok, amiben pl. Vadjutka is segítségemre volt. Ő ajánlotta, hogy többek között csatlakozzak valamilyen team-hez, a csapattagoktól sok segítséget kaphatok, kedvesek, nyitottak az ottaniak.
Elkezdtem nézelődni a teamek között, mi érdekel, melyikhez csatlakoznék szívesen. Láttam, hogy sokan vagyunk ott az eladók között magyarok, adta magát, hogy rákeressek: HUN... semmi... MAGY... semmi... Jó, jöjjenek, az ottani magyarok boltjai, ahova általában leírják, hova csatlakoztak... köztük sincs ilyen... a blogokon sem találtam nyomát...

Közben megleltem etsybaba blogját is, ami betöltött egy űrt. Látszik rajta, hogy Fruzsina sokat foglalkozott, foglalkozik vele. Szuper ötleteket és sok remek tanácsot olvastam benne... de teamhez az sem tartozik.

Így hát, elindítom, megnyitom: gyertek, csatlakozzatok, hogy tudjunk a másikról, segítsük, támogassuk egymást!
Hiszem, hogy csak úgy jutunk egyénenként is előre, ha együttműködünk!

3 megjegyzés:

  1. Már írtam egy megjegyzést, az elszállt az éterbe, csak annyit, hogy szép gondolatok a kezdéshez. Nem igaz, hogy nem tud összefogni a magyar!
    Hajrá, és sok sikert a munkákhoz!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon öröklök,hogy rátok találtam , mert én is készülök az Etsy-re :-D
    Nem leszek talán annyira elveszett bárányka ott;-D!

    VálaszTörlés
  3. Én is szívesen csatlakoznék a HET-ekhez. Elvileg Etsy tag vagyok és rá is nyomtam, hogy team tag akarok lenni, de nagyon béna vagyok ezekhez a dolgokhoz, így nem tudom, hogy végül tag lettem vagy sem. Ha nem, akkor gyors rákérdezek: hogy lehetnék az???

    VálaszTörlés